Sve više danas ljudi se okreću grafičkom dizajnu kao karijeri i normalno je da se pitaju koliko mogu zaraditi od toga.

Cijenik grafičkog dizajna je veoma širok kako za osobe koje žele obaviti posao grafičkog dizajnera tako i za osobe koje žele samo kupiti proizvod. Kao i u svakom poslu cijena zavisi od količine i vrste posla koji se radi te ne postoji jedna univerzalan cijena. Međutim postoji nekoliko osnovnih komponenti koje su korisne i koje mogu sugerisati koliko novca ćete morati platiti ili ćete moć zaraditi od jednog završenog zadatka.

Pojam grafičkog dizajna

Prije svega moramo nešto reći o samom pojmu grafičkog dizajna. Naime grafički dizajn je vrsta primijenjene umjetnosti koja najčešće uključuje kombinovanje tipografije, ilustracije, fotografije kako bi se vizuelnom komunikacijom prenijela određena poruka ili ideja. Sve se ovo radi kako bi se posmatrač informisao, uvjerio ili educirao na određenu temu ili poruku. Dakle, grafički dizajn spaja različite alate i danas najčešće preko društvenih mreža i web stranica svoj proizvod distribuiraju i reklamiraju velikom broju ljudi.

Grafički dizajn je zahtjevan

Nije ni čudo zašto je grafički dizajn toliko popularan u skorije vrijeme. Možete raditi kao freelancer odnosno da sami određujete kada radite i koliko radite. Također možete raditi iz udobnosti vlastitog doma što je uvijek veliki plus. Dok kao finalnu prednost možemo navesti da je posao grafičkog dizajna dobro plaćen, a danas gotovo svako može uz trud, rad i upornost postati grafički dizajner. Samim tim što grafički dizajneri mogu odrediti kada žele raditi i koliko žele raditi mijenja se i cijenik grafičkog dizajna.

Pojedini dizajneri možda rade više manjih poslova koje će naplatiti manje, dok drugi dizajneri vole da imaju jedan ili dva velika projekta te da svu svoju pažnju posvete tim projektima. Ne postoji odgovor koji je upravu u ovoj situaciji zato što obje osobe dobivaju novac samo se razlikuje način obavljanja posla.

Cijenik grafičkog dizajna za različite usluge
Grafički dizajn zahtjeva visoku kreativnost

Prepoznatljivost poruke kroz grafički vizual

Još jedna stvar koja je veoma bitna u grafičkom dizajnu, a uveliko utiče na samu cijenu je prepoznatljivost poruke. Poruka koju grafički dizajneri kreiraju može biti logotip, međutim često je to banner koji ima zadatak da privuče korisnike stoga poruka mora biti upečatljiva i unikatna. Ako je grafički dizajner poznat po tome da kreira poruke koju su upečatljive i koje privlače velike količine ljudi on sigurno naplaćuje svoju usluge više od ostalih dizajnera.

Kao što možete vidjeti postoje mnogi mali detalji koji utiču na cijenik grafičkog dizajna. Naravno ovaj dio smo promatrali sa stanovišta grafičkog dizajnera, međutim ako gledamo sa stanovišta kupca situacija nije mnogo drugačija. Ako želite banner, a pri tome naravno podrazumijeva se da želite banner koji će privući veliku količinu ljudi onda ćete morati platiti više. Ako želite logotip koji je jednostavan, minimalističan i nema mnogo malih detalja onda ćete dobiti logotip za relativno malo novca. Sve zavisi od iskustva i znanja grafičkog dizajnera i zadatka koji želite da se obavi.

Kako odabrati koji je pravi grafički dizajner za vas

Odgovor na ovo pitanje je veoma jednostavna zašto birati jednog grafičkog dizajnera kada postoji cijela agencija za vas. Digitalna agencija Vendi je na našim prostorima dugi niz godina najbolja solucija za sve što je vezano za grafički dizajn i generalno digitalni marketing. Cijene su pristupačne i na vama je samo da se odlučite šta želite ostalo će odraditi Vendi.

U današnjem svijetu prevelikog izbora i straha da ne donesete pravu odluku i ne budete zadovoljni s rezultatom digitalna agencija Vendi je pravi izbor za vas. Ako se odlučite za Vendi možete biti sigurni da ćete dobiti originalan dizajn koji će privući nove korisnike i samim tim poboljšati vaše poslovanje, a naravno tu su i mnogi trikovi digitalnog marketinga za one koji su željni znanja.