SEO optimizacija za koju ste sigurno već čuli neophodna je za rangiranje web stranice na Googleu i ostalim tražilicama. Pored činjenice da se SEO definiše kao skup tehnika kojima se web stranice rangiraju unutar Google rezultata pretraživanja, SEO optimizacija prevazilazi svoju standardnu definiciju. Dobro odrađen SEO je baš onaj razlog koji vas odvaja od konkurencije i zbog koga se vaši čitaoci odnosno korisnici vraćaju baš vama.

Ova optimizacija je dugoročan proces prema kome trebate pristupiti oprezno, pametno i stateški odabirati njegove određene elemente.

SEO optimizacija ključne riječi

Prva i glavna stvar kada je riječ o SEO optimizaciji su ključne riječi. Nemojte se zamarati sa količinom teksta ili količinom ključnih riječi bitno je da odredite ključnu riječ i par puta je ponovite u ostatku teksta. Logika je manje je više tako da birajte manji broj ključnih riječi koje su kvalitetne. Google Keyword je najbolji alat koji je ujedno besplatan za određivanje ključnih riječi i veoma je koristan da bi SEO optimizacija bila dobra. Uz pomoć ovog alata možete pogledati koje su to ključne riječi koje su trenutno popularne, također ovaj alat vam pomaže kako da složite najbolju kombinaciju ključnih riječi.

URL adresa

Pored ključne riječi URL adresa predstavlja sljedeći faktor koji može vašu stranicu postaviti na prvu stranicu Google tražilice i koji je ključan da SEO optimizacija bude dobro odrađena. Pokušajte da uredite URL adresu tako da ona u sebi sadrži glavnu ključnu riječ. Na ovaj način znatno povećavate šansu da pretraživać pronađe upravo vašu web stranicu.

SEO optimizacija za poboljšanje vidljivosti na Google-u
SEO optimizacija u porastu, više klikova sa Google-a

Opis i naslov

Nakon obavljanja prva dva faktora pređite na opis i naslov. Potrebno je da odredite opis i naslov za koji znate da će se ponavljati u tekstu, ovo radimo zbog toga što u ovom dijelu teksta trebate imati ključnu riječ kao i u URL adresi. Poželjno bi bilo da baš ključna riječ bude prva u naslovi i opisu ili barem u par prvih riječi. Možda vam sada ovo izgleda dosta nebitno, ali kvalitetna SEO optimizacija je nemoguća bez ovih koraka.

Linkovi

Još jedan od elementa koji vam pomažu pri rangiranju na Google – u su linkovi. Poseban naglasak se stavlja na interne linkove. Interni linkovi su zaduženi da povežu dva različita sadržaja na vašoj stranici. Samim tim što povezuju dva različita sadržaja interni linkovi zadržavaju korisnika na vašoj stranici duže nego što je on planirao i na taj način ga navodite konzumira više sadržaja koji nudite.

Kada postavljate ove linkove potrebno je da vodite računa o tome da su linkovi smisleni i da se vežu za povezan element koji imaju dva različita sadržaja.

Pored internih koristite i eksterne linkove uz čiju pomoć postižete bolje rangiranje, zbog toga što vas Google gleda dosta ozbiljnije kada linkate određeni pojam za Wikipediu ili drugi ozbiljnu web stranicu. SEO optimizacija se dijeli na on page i off page.

Težite da vaš sadržaj bude što kvalitetniji

Od kvalitete sve počinje, pa tako i SEO optimizacija. Ako radite brzo i još kada na to dodate veliku količinu sadržaja, onda vam  kvaliteta  nije prioriter. Nikada ne smijete zaboraviti da vam sve posjete bilo plaćene ili ne, ne znače ništa ako korisnik koji je došao na vašu web stranicu nema materijal koji može čitati ili gledati. Konstantno ulažite vrijeme i trud u pisanje odnosno stvaranje sadržaja koji nudite. Bez obzira na trendove ili mijenjanje u industriji kvalitet je uvijek tu i on se uvijek prepoznaje. Stoga zapamtite samo kvalitetan sadržaj i usluga mogu da održe interes vašeg korisnika.

POPULARNO: Saznaj najnovije vesti!