Rad svake putničke agencije temelji se na opsegu njezinih aktivnosti i organizacijskoj veličini. Funkcije velikih turističkih agencija su obavljanje svih vrsta aktivnosti poput maloprodajne putničke agencije, veleprodaje i organizacija putovanja.

 Prije izbora turističke agencije, potrebno je obratiti ne samo na njene usluge ali i osobine koje je karakterišu. One nam ukazaju na kvalitet i uspješnost agencije. Pripremili smo vam 10 osobina koje trebaju imati najbolje turističke agencije i ideja kojima bi se trebale voditi.

1. Odgovornost

Posao turističke agencije povezan je sa svim uslugama za putovanje. Organizirati putovanje nije lako, te potrebna je izuzetna ozbiljnost i odgovornost za planiranje putovanja. Pogotovo ako je riječ o nekoj udaljenijom destinaciji.

2. Znanje

Turistički agenti posao rade godinama i znaju sve sitnice. Putujete po Europi prvi put? Umjesto da na temelju anonimnih komentara na web mjestu odlučite gdje otići, razgovarajte s nekim ko se time bavi  i zna o čemu govori.

3. Više za svoj novac

Rezervirajući skupo putovanje, putnici žele vidjeti sve i doživjeti najbolje što jedan grad može ponuditi. Turistički agent može osigurati putnicima da dođu daleko – i pobrinuti se da ne propuste taj nevjerojatni restoran u ulici ili poseban događaj koji se održava na dan njihova posjeta u gradu. Putnički agent zna gdje ići i kada. Najbolje turističke agencije daju vam više za manje!

4. Postavljanje rasporeda

Kako bi izbjegli sva moguća iznenađenja, turistički agent može dati jasan raspored onoga što će se svakodnevno događati i voditi jasnu evidenciju o svemu što je uključeno u putovanje. Upravo ova osobina je ključna kako bi se osiguralo sigurno putovanje bez prepreka.

10 osobina koje imaju najbolje turističke agencije
Najbolje turističke agencije za putovanja

5. Izrada proračuna

Putnička agencija može vam pomoći tačno utvrditi koliko će putovanje koštati, tako da nema iznenađenja. Uključuje li ta ekskurzija u ponedjeljak, primjerice, ručak ili morate kupiti vlastiti? Isplati li se uzeti paket pića na brodu za krstarenje ili unaprijed platiti izlete? Turistički agent vas može voditi i uštedjeti novac. Najbolje turističke agencije imaju iskusne agente, koji će vam pomoći oko svih pitanja.

6. Osiguranje

Stvari se događaju. Putnički agent može ponuditi osiguranje na više načina, od jamstva da je hotel siguran i da tvrtka koja vodi izlet neće opljačkati putnika, do stvarnih savjeta o tome koje su police osiguranja potrebne, od otkazivanja putovanja do hitnih medicinskih slučajeva. Također osiguravaju da će putnici imati ispravne putne isprave, tako da se ne propusti avion ili krstarenje. A kad stvari krenu po zlu, putničke agencije imaju resurse i kontakte kako bi putnicima pomogli.

7. Resursi

Na dohvat ruke putničke agencije imaju resurse koje putnik jednostavno nema. Naravno, postoji uvijek internet, ali još je toliko toga nam je nepoznato, posebno na mjestima koja su neotkrivena.

8. Ekskluzivnost

Priznajmo, svi želimo biti malo drugačiji. Najbolje turističke agencije poznaju nova odredišta i nova mjesta u njima – a često mogu i uvesti svog klijenta. Preko svojih partnera često dobivaju i besplatnu uslugu za svoje kupce koja se kreće od besplatnog pića do ekskluzivnog ulaska na zanimljive događanje.

9. Ušteda vremena

Provođenje sati i tjedana istražujući savršeno putovanje može potrajati tonu vremena tijekom napornog radnog tjedna. Turističke agencije utrošit će malo vremena na upoznavanje svojih klijenata i onoga što traže, a zatim će sastaviti cijeli odmor prilagođen njima.

10. Pomaganje u bilo kojoj situaciji

Ne možete rezervirati sobu na mjestu koje stvarno želite? Jeste li imali last minute dodatak za putovanje, ali sve sobe su rezervirane? Nema problema. Najbolje turističke agencije godinama provode u razvoju dugoročnih odnosa, a turističke tvrtke shvaćaju koliko je važno njihovo ponavljanje posla. Turistički agenti imaju utjecaj na većinu hotelskih tvrtki i odmarališta i vjerojatnije su da će dobiti ono što žele od jednog potrošača.

Ukratko, ako nikada niste posjetili turističku agenciju, propuštate priliku uštedjeti vrijeme, gnjavažu i pogoršanje  a često i novac.